Pappilanpuistossa otetaan käyttöön Palvelupulssi palautejärjestelmä. Järjestelmä otetaan ensin koekäyttöön ja viikolla 12 viralliseen käyttöön.
Järjestelmä on käytössä jo Mäntypuistossa.
Palvelupulssi on Palvelu Plus Oy:n ja Vanhustyön keskusliiton yhdessä kehittämä palautekanava, jolla voidaan kerätä asiakaskokemuksia sähköisesti. Palvelupulssi ei korvaa muita palautekanavia, vaan toimii niiden rinnalla. Voitte antaa palautetta kerran tai vaikka päivittäin. Koska asiakaskokemusten viimeisin tieto on koko ajan palvelutarjoajan käytössä, voidaan palautteisiin reagoida nopeasti. Palautteenne on meille tärkeä. Sen antaminen on nopeaa, helppoa ja se auttaa meitä kehittämään palveluamme.
Palautteen voit antaa joko:
- Tekstiviestillä (PP 56) numeroon 12123. Saat paluuviestinä linkin palautelomakkeeseen.
- QR-koodin lukemalla. Koodi löytyy huoneiden oven pielissä tai yhteisissä tiloissa olevista ohjeista.
- Lataamalla maksuttoman palvelu plus- sovelluksen sovelluskaupasta, tunnistekoodi (5656)
- Täyttämällä lomakkeen TÄÄLLÄ